Семінар вчителів кафедри істоико-гуманітарного циклу
Метою уроку було охарактеризувати причини та особливості революції на граніті, визначити роль України у загальносоюзних суспільно – політичних процесах першої половини 1991 року, вплив спроби державного перевороту в СРСР на подальшу долю України. Розвивати вміння учнів визначати причинно – наслідкові зв’язки історичних подій, формулювати власну думку та аргументовано доводити її шляхом постановки проблемного питання розвивати історичне мислення. Виховувати в учнів почуття патріотизму і розуміння того, що молодь є тою рушійною силою, яка може змінити хід історії.
Під час уроку демонструвалися фрагменти документального фільму «16 днів. Революція на граніті». Наприкінці уроку учні шукали відповідь на проблемне питання: «Визначити спільні і відмінні риси революції на граніті і Революції Гідності». На відкритому уроці були присутні вчителі історії з кожної філії «КЗ Олександрівське НВО №2».